יום שלישי, 10 ביולי 2018

המפתח נשבר בתוך המנעול זה הזמן לקרוא למנעולן


יש לא מעט בעלי מקצוע שיכולים להציל אותנו ברגעים מעיקים במיוחד: טכנאי דודי השמש יכול להיות שם כשתצטרכו מקלחת חמה והדוד יתקלקל, החשמלאי יציל אתכם מלילה ללא מזגן וגם האינסטלטור יציל אתכם מברז דולף או נזילה חמורה. יחד עם כל אלו אפשר למנות את החשוב מכול, המנעולן, שיכול להציל אתכם כשאתם תקועים מחוץ לרכב או מחוץ לבית.

למה המנעולן חשוב כל כך?


באופן כללי המנעולן הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר ולא רק בגלל העובדה שהוא יהיה שם בשבילכם 24 שעות ביממה כאשר תיתקעו מחות לבית או לרכב אלא כי הוא אחראי על הביטחון שלכם כמשפחה. מנעולן בפתח תקווה ידאג שיהיו לכם מנעולים תקינים בכל רגע נתון והמשימה שלכם היא לקרוא לו כאשר יש בעיה. הבעיה היא שישראלים רבים מדחיקים את הבעיה עד שהיא חמורה מידי והמפתח כבר נתקע בדלת. גם במצבים בהם המפתח נשבר בתוך המנעול, המנעולן יהיה שם בשבילכם.



אל תחכו שהמפתח יישבר


כולנו מכירים את המנעולים הבעייתיים ואת ההכחשה שבסוף הם ייתקעו לחלוטין. לעתים אנו מחדירים את המפתח אל הצילינדרים ומבינים כי הצילינדר נפתח בקושי ואנו צריכים להפעיל לחץ רב כדי לפתוח אותו. בסופו של דבר המפתח ייתקע בתוך הצילינדר ובמקום לחכות לסוף הידוע מראש, כדאי להזמין מנעול כדי שיתקן את הבעיה. הטיפול בבעיה בצורה הזו יהיה חכם יותר מכל הבחינות. ראשית, הוא יהיה זול יותר מאשר לקרוא למנעולן כשהמפתח כבר ייתקע ויהיה צורך לפרוץ, בעיקר אם זה יקרה בלילה. שנית, תוכלו לקרוא למנעולן בזמן שנוח לכם ולא לעצור את השגרה כך פתאום.

מתי עוד  אפשר להזמין מנעול בפתח תקווה?


·        מנעולן בפתח תקווה יכול להיות שם לשירותכם כאשר מנעל הרכב שלכם תקוע. לעתים המנעול פשוט נתקע, בעיקר ברכבים ישנים, ולעתים המפתח נשבר בפנים ממש כמו שיכול לקרות בכל מנעול אחר. במצבים כאלו אין ספק כי אין מנוס מקריאה למנעולן אך חשוב לקרוא למנעולן הנכון ולבחור אותו בקפידה חרף הלחץ שלכם לפתרון הבעיה.
·        אפשר לקרוא למנעולן גם לקריאות שגרתיות. אם אתם רוצים להחליף את המנעול ולהתקדם למנעול חדשני יותר, תוכלו לברר באינטרנט מה כל מנעול מציע וכך תוכלו לבחור מנעול חדש ומתקדם שכולל קוד במקום מפתח או בנוסף אליו, טבעית אצבע וכולה.
·        המנעולן יכול לבדוק את המנעולים שלכם ולהסביר לכם אם יש בעיה. הוא יכול לשמן את הצירים של הצילינדר ושל הדלת, הוא יכול להחליף את הצילינדר ברוגע בלי לפרוץ אותו וכך תימנעו מבעיות ולמעשה אלו הם בדיקות שגרתיות שכדאי לבצע לפחות פעם בכמה שנים כדי להיות מוכנים לתרחיש שהמפתח ייתקע בפנים.
·        המנעולן יכול לספק לכם מגוון פתרונות סגירה לבית ולעסק ולאו דווקא את הצילינדרים המיושנים. כדאי מאוד לבדוק מה המנעול מציע כי בעיקר למגזר העסקי והתעשייתי יש מגוון פתרונות מתקדמים.

כמה עולה להזמין מנעול בפתח תקווה?


הזמנת מנעול בפתח תקווה יכולה לעלות בין 200 שקלים ולעתים יותר מאלף שקלים וזה מאוד תלוי מה המשימה שהוא יצטרך לבצע. אם תצטרכו לתקן את המנעול או לבדוק אותו זה יעלה לכם 200-300 שקלים. לעומת זאת, אם תזמינו מנעול לפריצת מנעול בהתראה קצרה התענוג יעלה לכם 400-600 שקלים בממוצע. המחיר יכול לעלות הרבה יותר לפי המרחק שהוא צריך לעבור כדי להגיע אליכם וכמובן לפי השעה שמוסיפה אחוזים נכבדים למחיר. כך למשל, קריאה למנעול בלילה תעלה 150 אחוז מהתעריף הרגיל, קריאה למנעולן ביום מנוחה תעלה 200 אחוזים וכולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה