יום שני, 5 בפברואר 2018

מהם כלי עבודה של מנעולן מקצועי

המנעולן הוא אחד מבעלי המקצוע שאתם בוודאי לא רוצים לפגוש אך כאשר תצטרכו אותו, תצפו לו בקוצר רוח. במקרים הכי לחוצים ולא מתאימים של החיים יכול להיות שהמנעול ייתקע ולא ייפתח וזה יכול להיות המנעול הראשי בבית, בחדר השינה, במקלחת ולעתים גם דלת הרכב. המנעולן יכול לפתוח את כל סוגי המנעולים בזכות היכולות והמיומנויות שלו יחד עם כלי עבודה ייעודים. עם אלו כלי עבודה הוא פועל?

מנעולן מקצועי לפתיחת כל מנעול ומנעול

מנעולן בפתח תקווה אמור לדעת לפרוץ כל מנעול ומנעול. למעשה, זה לא משנה באיזה מנעול מדובר והאם הוא חדשני ביותר, כזה שלמעשה לא מיועד לכך שיפרצו אותו, מנעולן מומחה יוכל לפרוץ. כמובן שלא כל מנעולן יידע לפרוץ כל מנעול, ואם מדובר על מנעולים מאוד חדישים כמו מנעולי ENTER  שנפתחים עם טביעת אצבע או קוד של 4 ספרות, יש סיכוי שרק המנעולן שהתקין אותו יוכל לדעת כיצד מתפעלים את הבעיה, אך מנעולן מנוסה בתחום ככל הנראה יספק פתרון לכל בעיה. חשוב לבדוק עם המנעולן עוד מלכתחילה האם הוא יודע לפרוץ את המנעול התקול ולחסוך בעיות.

באלו כלי עבודה משתמש מנעולן?

·         אחד הכלים הכי ידועים של המנעולן הם דווקא הוא דווקא לא מהכלים הקטנים אלא הגדול ביותר והמתקדם ביותר שבהם: דיסק חשמלי. הדיסק נועד כדי לפתוח מנעולים תוך כדי הרס שלהם, כאשר לעתים זה הפתרון היחיד. עבודה עם דיסק מחייבת זהירות יתרה כי בסופו של דבר מדובר במכשיר שיכול לחתוך דברים לא רצויים, שלא נדבר על חיתוך איברים בשגגה.

·         מקדחה היא עוד אחד מהכלים הגדולים מנעולן בפתח תקווה ככל הנראה ישתמש בהם. במקרה והמנעול נשבר או שהמפתח אבד יהיה צורך לקדוח במנעול עד להרס שלו ורק כך הוא ייפתח. לאחר מכן יהיה ניתן להתקין מנעול חדש לפי הצורך והרצון של הלקוח.

·         אקדח באמפינג הוא אחד מהאביזרים המוכרים ביותר של המנעולן והוא מיועד בעיקר בשבילו. האקדח מאפשר למנעולן להרעיד את המנעול וכך ניתן לפתוח אותו יותר בקלות. הפעולה דומה מאוד להרעדה המכוונת שאנו מבצעים כשאנו 'משחקים' עם המפתח במנעול כדי לפתוח אותו רק בצורה יעילה יותר ומאמצת פחות.

·         המנעולן משתמש גם בהרבה סיכות בגדלים ובאורכים שונים די לפתוח מנעולים, בין אם מדובר על דלת של רכב, מנעול של דלת או מנעול קפיץ. עם הסיכות הללו, שנקראים גם פיקלים, ניתן להגיע אל המנגנון הפנימי של המנעול ולפתוח אותו גם בלי מפתח.

כיצד המנעולן סוחב את כל הציוד?

למנעולן בפתח תקווה אין ארגז כלים גדול מידי ולרוב אם יש לו משקל משמעותי שאותו הוא נושא מדובר במנעולים שהוא עומד להתקין והם לא קטנים כל כך. אמנם למנעולן יש כלים גדולים כמו מקדחה או צבתות אך למעשה הוא צריך רק אחד מכל סוג כדי להצליח לתפעל עשרות מקרים ביום. המנעולן סוחב את הציוד בארגז כלים ייעודי שניתן גם לרכוש באופן עצמאי וכך למעשה הכול מרוכז במקום אחד שנוח מאוד לשאת. המנעולן יכול להתנייד ברכב או באופנוע ולכל כלי רכב יש את היתרונות והחסרונות שלו.

מה היתרונות למנעולן שמתנייד על אופנוע?

מנעולן שמתנייד עם רכב פרטי אמנם יכול להיות חסין יותר לתנאי מזג אוויר קשים והוא יכול להגיע גם בחורף בלי סכנת החלקה ובלי להירטב בדרך, מה גם שההגעה שלו תהיה יותר מהירה משל אופנוען, אך באזורים עמוסים מאוד עדיף להיות עם אופנוע. ארגז הכלים של המנעולן יכול בקלות להיכנס בצד האחורי שלה אופנוע וכך הוא עוקף את הפקקים ומגיע במהירות לכל לקוח בכל שעה שהיא, גם בשעות עומס של הבוקר או אחרי הצהריים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה