יום חמישי, 10 בינואר 2019

חידושים בעולם המנעולים לבית


תחום המנעולים הוא אחד החשובים ביותר שיש, למרות שאנו לא מייחסים לא חשיבות רבה בשגרת יומנו עד שיש צורך בהחלפת צילינדר בדלת. חשוב שתדעו שהמנעול שלכם יכול להיות הרבה יותר בטיחותי ובעיקר הרבה יותר נוח, ובשביל זה במאמר הבא נציג לכם כמה מנעולים חדשים במיוחד.

משפרים את הנוחות והבטיחות 

אם אתם רוצים לבחור מנעול חדש אתם צריכים להבין מה בדיוק אתם מחפשים. מעבר לכך שאת המנעול יש להתאים לסוג הדלת ולמיקום שלה, כאשר יש דלתות ענקיות בימינו שצריכות מנעולים יותר חזקים שיעגנו את הנעילה בכמה מקומות, יש גם פרמטרים שונים שמאפיינים כל מנעול. יש מנעולים בטיחותיים מאוד שקשה מאוד לפרוץ על גבול הבלתי אפשרי. לעומתם יש מנעולים חדישים מאוד שמשלבים במנגנון הנעילה שלהם גם טכנולוגיה ולא רק את המכניקה של הצילינדר עצמו. הנה כמה מהמנעולים הכי טובים שיש היום שאחרי סקר שוק מעמיק ובירור צרכנים, תוכלו לבחור מהם בהצלחה.

מנעולים חזקים ועמידים יותר

יש כיום מנעולים חזקים מאוד שמהווים חידוש מרעיש למה שהכרנו עד להופעתם. בעוד במנעול רגיל יש נקודת עיגון אחת אל קורת הדלת, במנעולים בימינו יש כיום כמה נקודות עגינה, אפילו במשקוף. כיום יש גם מנעולים יותר חזקים שעשויים מפלדה שאי אפשר לעקם ואי אפשר לקדוח או להבריג בה. אמנם כל מנעול בסופו של דבר יכול להיות פריץ, אך הפריצה שצריכה להיות מושקעת במנעולים אלו צריכה להיות עיקשת, רועשת ולעתים גם פריצה חמה. כל אלו מורידים את הסיכוי לפריצת המנעול באופן ניכר כך שהלכה למעשה אין סיכוי שיפרצו אותו.

מנעול עם קוד במקום מפתח

אם אתם רוצים מצד אחד מנעול חזק ומצד שני מנעול חדשני שמספק לכם את הנוחות ברף הכי גבוה שיש, אתם יכולים לבחור מנעול עם קודן. מנעול כזה נפתח אחרי שתקישו רצף מספרים כך שלמעשה קל מאוד להיכנס אליו בלי צורך להכניס כל פעם את המפתח לצילינדר, משימה שנהיית קשה יותר כשחשוך וחוזרים מאוחר הביתה בלי הרבה כוח. כמו כן, הכניסה לא רק יותר מהירה אלא בטוחה יותר. את הקוד הרבה יותר קשה לאבד, ואי אפשר לשכפל אותו כמו מפתח. כך גם הבטיחות משתפרת ולא רק הנוחות.

מנעול ביומטרי עם טביעת אצבע

אם אתם רוצים את המנעול הכי מתקדם שיש, הכי נוח שיש ולמעשה גם הכי בטיחותי שיש, אתם צריכים מנעול ביומטרי. אם מנעול קוד נשמע לכם כמו דבר די מוכר הרי הוא פועל כמו אינטרקום, מנעול ביומטרי יהיה דבר אחר לגמרי. מנעול כזה יכול להיפתח תוך שנייה אחת בלבד, אי אפשר להעתיק את המפתח ואתם אפילו מקבלים בקרה מלאה על מי שנכנס ומי שיוצא. בגלל שהמערכת הטכנולוגית הזו כה מתקדמת כיום אפשר להתקין אפליקציה ובה תוכל ולראות האם המנעול סגור, מי נכנס אליו לפי הזמנים וכן הלאה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה