יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

בחירה נכונה של מנעולן באזור מגוריכם


מנעולן קרוב אליכם
לא תהיה לכם בעיה למצוא מנעולן בפתח תקווה וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לשאול שכן או חבר, אפילו בפייסבוק, או לבדוק בגוגל בחיפוש קצר. עם זאת לא כל מנעולן יהיה בחירה טובה ולעתים הוא יהיה אפילו בחירה שתתחרטו עליה. כיצד אפשר לבחור מנעולן בפתח תקווה כך שהחוויה תהיה טובה?

תבצעו סקר שוק ותצברו ידע

כדי לבחור מנעול באזור מגורכם בלי להרגיש שהוא אינו אמין תמיד חשוב לצבור כמה שיותר ידע. האם אתם יודעים כמה עולה המחיר של השירות שאתם צריכים? האם אתם יודעים מה זמן ההגעה המשוער של המנעולן בדרך כלל? האם אתם יודעים אם נהוג להעניק אחריות על הטיפול? אם תבדקו עם מנעולן אחד כנראה שלעולם לא תדעו. אחרי סקר שוק לעומת זאת כבר תדעו בדיוק מה מנעולן בפתח תקווה אמור לספק לכם וכך יהיה לכם הרבה יותר קל ובטוח לבחור בו. תמיד חשוב לבצע סקר שוק מעמיק ככל הניתן אפילו כאשר מזמינים מנעולן 24 שעות במקרה חירום.

תשאלו אותו מה המחיר הצפוי

אי אפשר לבחור מנעולן בפתח תקווה כאשר אתם לחוצים ולא חשובים בהיגיון. זה יכול לקרות אפילו כאשר לא מדובר במקרה חירום כלשה כי יש אנשים שהם לחוצים מטבעם, בעיקר כאשר ישנה תקלה לא צפויה. במצב כזה אתם יכולים להזמין את אותו המנעולן אפילו בלי לוודא מה המחיר שהוא מציע לכם. למרות שרוב המנעולנים לא יציעו לכם מחיר מדויק כי הם עוד לא יודעים מה בדיוק הבעיה, הם יכולים לספר לכם מה טווח המחירים הצפוי. אחרי שתקבלו את טווח המחירים אחרי סקר שוק תדעו האם מדובר במחיר הוגן או לא. 

תדרשו לראות את התעודות

הסעיף האחרון שעליו נדון בבחירת מנעולן בפתח תקווה באופן בטוח ואחראי הוא עניין התעודות. לכל מנעולן חייבת להיות גם הסמכה להתעסק בתחום וגם תעודת יושר שתעיד על כך שהוא נקי מעבר פלילי. אמנם זה לא תמיד יעיד שאין לו כוונות רעות אך זה יכול להקטין את הסיכוי עד שיהיה אפסי. אין לכם כל סיבה להתבייש כאשר אתם מבקשים ממנו לראות את התעודות בעיניים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה